16 dagar

Sitter i skolan nu och försöker hitta vad vi ska göra imorgon på seminariet men hittar givetvis inte det. Missade det seminariet vi skulle ha idag klockan 10 så får maila läraren och fråga vad jag ska göra för att ta igen det.

Förstår fortfarande inte varför det är så kul att lägga sig i andras liv och varför man inte fattar så mycket man skämmer ut sig genom att visa sig så desperat när man försöker förstöra.

Nu är det bara 16 dagar tills jag får se min Durim :) Kommer va sååå nervös men det hör till väl ^^ . Kommer hinna tänka 1000 gånger innan att jag skiter i det och stannar hemma istället för jag är för nervös :P . 
Glömmer aldrig det du sa till mig igår och jag blev glad , saken är bara att det är för tidigt för mig att säga det.

Ska väl försöka hitta vad jag ska göra till imorgon nu innan jag får panik. Ska möta Fatmire på centralen typ 20 i ett och vill gärna få nåt gjort innan dess.
Skriver kanske mer ikväll :)

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0