Landskrona idag

Ja idag ska jag äntligen till Landskrona :) . Vaknade lite innan 8 redan och sen sov i omgångar och gick upp för typ en kvart sen. Tänkte fixa det sista nu och sen gå härifrån vid 12 typ .
Måste hinna gå in om statsbiblioteket och låna en bok till Fatmire sen handla lite att ta med till Landskrona.

Imorgon ska jag äntligen träffa min Durim . Blir bara mer och mer nervös men när vi snackade igår kväll kände jag ett sånt lugn att känner trygg med han och det kommer att gå bra så hoppas det blir så också.
Undra om jag kommer kunna sova inatt , kommer va riktigt nervös men ska iaf ringa och väcka han imorgon på morgonen så det känns ändå skönt.

Har egentligen packat det mesta men ska kolla igenom allt och packa ner min data också men har typ 2 timmar på mig så det är lugnt.

Kan också säga att om inte Gud hade varit på min sida i tisdags hade jag och Fatmire suttit inne just nu sen i onsdags när vi va i Arlanda.

Ska packa och fixa det sista nu och sen kan jag bara ta det lugnt i stan och slippa stressa . Tänkte ta tåget till Sthlm 15.13 eller 15.43 . Tåget till Lund går från Sthlm 17.40 typ tror jag så det är verkligen gott om tid.

Är i Lund 21.47 och kommer älska att äntligen känna den skånska lukten och att förstå vad folk säger ^^ ;) .

Kärlek&Respekt

    



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt han va hehehe

2009-02-28 @ 01:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0