3 timmar

Vaknade lite innan 07 idag av en hjärtattack när jag fick meddelande men somnade om igen och vaknade igen vid 8.30 typ när klockan ringde så segade mig upp och fixade mig och när jag kom utanför porten såg jag att det snöade igen. Såååå kul , eller inte. Är trött på det nu. Brukar gilla snön men pallar inte med det mer nu.
Stack till skolan iaf för började 10.15 och slutade 12. Sen stack till stan och träffade Fatmire och följde med till hennes skola och skulle vänta 3 timmar medans hon hade lektion. Det var sååå tråkigt och skämmigt också att sitta på samma ställe hela tiden när samma personer gick förbi med typ en halvtimmes mellanrum. Men som tur va snackade jag med D i telefon mest av tiden så tiden gick ändå rätt fort.
Sen stack vi och handlade och sen till Burger King och satt där ett tag och sen följde Fatmire till tåget och sen stack jag hem.

Har mest legat och läst nu sen jag kom hem , läser ju som dom flesta vet Mia , sanningen om Gömda. Vilket lögnaktikt svin hon har varit. Stackars alla som har hamnat i vägen för hennes lögner.
Vilket slöseri när man har gråtit sig till sömns när man har läst hennes böcker och velat hjälpa henne och önskat av hela ens hjärta att hon har det bra nu för hon bara förtjänar det bästa efter allt hemskt hon har varit med om. Men nu har alla bevisen kommit fram så det går inte att undvika och gömma undan sanningen mer. Det finns bevis efter bevis till skillnad från Mia som bara har snackat massa skit i Gömda för att få pengar eller fame eller vad det nu var hon var ute efter.

Ska nog bara ta det lugnt nu och sen försöka sova. Tiden har gått helt snabbt nu på kvällen bara för jag var helt inne i den boken.

Glöm inte kommentera , man kan ju göra det anonymt ;)

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0