Ella y yo



Har fastnat totalt för denna låten , den är helt underbar ! För er som inte förstår spanska så är det att Aventura berättar hur bra han och hans brud har det men Don Omar berättar att han har gått ut med Aventuras brud och ber om ursäkt men Aventura säger typ "Jag hoppas Gud kommer förlåta dig för jag kommer inte göra det" och att allt va lögn när hon sa att hon skulle till Puerto Rico med sina tjejkompisar och sen säger Hejdå och går.

Låten betyder Hon och jag

Tycker att låten är helt underbar och lyssnar på den 24 sju :D

Kärlek&Respekt

Kommentarer
Postat av: Dajana

Hänga på knutan vet jag inet att jag gjorde .

2009-01-26 @ 10:30:53
URL: http://daaiijaana.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du om man kan hitta översäätning någonstanns på svenska av denna låten`? :)

2009-01-26 @ 23:53:52
Postat av: María

Anonym : neej vet inte riktigt men kanske på såna lyrics sidor . de brukar nog finnas en spansk version och en engelsk även om dom oftast inte e likadana men finns väl nånstans :D

2009-01-26 @ 23:59:57
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0