Ett halvår

Har bestämt mig för att ge Uppsala ett halvår till. Händer det inget under den tiden som får mig att vilja stanna kvar så flyttar jag tillbaka till Landskrona igen.
Började kolla lite på jobb där igår så får se om jag söker något nu. Jobbar kanske ett tag och sen fortsätter plugga i Malmö istället.
Det var nåt speciellt med denna gången jag var i Landskrona , nåt som jag inte har känt dom andra gångerna jag har varit där och hälsat på. Det va som nåt magiskt som fick mig att känna frid i själen och jag förstod var jag hör hemma.

Problemet är att det känns som jag kommer göra så många besvikna om jag inte fortsätter här uppe. Hur länge kommer man få stå ut med frågorna om varför man hoppade av och vad man ska göra nu ? Hur länge kommer man få stå ut med kommentarerna om att man va dum som hoppade av när man hade världens chans ?
När man säger att man ska fortsätta i Malmö kommer man få höra att jag får göra som jag vill men det är dumt.
Men det är väl sånt man får ta. Det är ju alltid sååå kul att ha åsikter om andra och tro att man vet mycket bättre vad andra borde göra med sina liv.

Det är inte så svårt att hitta en lägenhet i Landskrona , får hålla lite koll på vad som dyker upp med någorlunda normala hyror .

Men tiden får utvisa vad som händer ..

Kärlek&Respekt



Kommentarer
Postat av: F E B B

ja, haha.. Tack! :D jättefin blogg du har och du.. GE MIG DITT HÅR!

2009-01-11 @ 22:09:39
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Jessiy

Tack att ett halvår till att umgås tack tack

2009-01-12 @ 16:40:08
Postat av: F E B B

Hej du igen! :) Hoppas allt är bra!

2009-01-12 @ 22:10:54
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Bea

Mycket fin blogg du har :)

2009-01-13 @ 00:10:26
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså maria du ska inte tänka "den o den kommer bli besviken la la" man kan inte leva sitt liv för att inte göra andra besvikna, tänk på dej själv du lever bara en gång och du ska följa ditt hjärta. Folk kanske blir besvikna men om dom älskar dej kommer dom vara nölda så länge du är nöjd. längesen va det med! hoppas allt är bra! ja har nytt nummer igen men ja ger den på msn PUSS

2009-01-13 @ 01:49:46
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0