Maktlös

Om du bara visste hur ont det gör mig att se hur dåligt du mår. Du är precis som jag och vill inte visa att du mår dåligt för vem som helst så jag vet precis hur det är.
När vi snackade nu för en stund sen och du sa att du skulle lägga dig och vila för du inte mådde så bra ville jag bara släppa allt och springa till dig och hålla om dig. Du förstår inte hur mycket jag känner för dig. 

Känner mig så maktlös att jag inte kan va hos dig varje gång du behöver mig. Får dåligt samvete att jag sitter här uppe medan du är där nere. Varför är jag inte hos dig där jag hör hemma ?

Är så glad att jag har dig i mitt liv och jag försöker komma på sätt hela dagarna hur jag ska kunna hjälpa dig men hittar inget bra.

Idag i bussen på väg till skolan satt jag och tänkte på vad det var som gjorde att vi började prata så mycket och jag tror det var när jag skrev på mitt nick på msn "Ni e den bullaste listan i världen" och du skrev "jaha :P" så jag bara "okej alla utom du (A)" . Då hade vi inte pratat på ett tag och vi visste inte så mycket om varandra. Tror det var sen den dagen som vi började prata varje dag om djupare och djupare saker.
Sen åkte jag hem till Landskrona den 17 december och vi pratade som vanligt på msn varje dag och den 20 december skrev du till mig att du va i Lund som vanligt på ett internetcafé och inte hade något att göra så jag sa att du skulle komma till Landskrona så du sa "ja skulle faktiskt kunna göra det" så när jag gick mot tågstationen var jag övernervös men kände igen dig direkt när du gick av tåget.

Så när vi gick va det typ storm och vi gick och satte oss på lekplatsen och snacka i typ 2 timmar innan du tog tåget hem vid 01 igen.
Du gav mig en underbar känsla i kroppen som jag aldrig kommer glömma som jag känner varje gång vi pratar.

Har sagt att jag aldrig kommer svika dig och det kommer jag hålla tills dagen då jag dör. Kommer aldrig lämna din sida vad som än händer.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0