Nyårsafton

Ja nu är 2009 här och det är dags att blicka framåt mot ett nytt år och nya utmaningar.

Igår gick jag upp runt 11 och åt frukost , duschade och fixade mig och så för att skulle ta tåget till Helsingborg 14.38 men tiden flög iväg så sprang runt här fram och tillbaka när jag skulle packa allt , kläder , smink , alkohol och massa annat. Så fick gå jättesnabbt till tåget även om det var jättetungt att bära allt men hann i tid :) .. Så var hos Karro vid 15.30 typ för fick vänta på tåget till Påarp rätt länge.

Så vi gjorde mat och fixade oss och sen kom lite folk vid 18 typ och vi åt och så och sen kom fler folk och vi festade och snackade i några timmar. Sen vid 23.30 tog vi tåget in till Helsingborg och ställde oss utanför Tivoli och kollade på raketer och drack champagne och sen ställde vi oss i kön och det gick såå sakta även om vi hade biljett men vi kom in efter ett tag iaf :) .

Så vi dansade som galningar ett tag och sen efter ett tag behövde Karro ta ut pengar så vi gick bort till automaten och då kom det fram två killar och började snacka och han ena började försöka kyssa Karro även om hon sa till han 100 gånger att hon har pojkvän så vi fick sån damp och puttade han flera gånger så han nästan flög iväg och sa till han att sticka och tänkte hoppa på han men vi sket i det sen men medans vi bråkade med han så hade jag fullt upp med att försöka ta bort hans kompis som va på mig hela tiden och ville hångla bara för vi hade gjort det i en sekund när dom kom fram först. Sen iaf så gick vi tillbaka till Tivoli och dansade och sånt.

Dom stängde 03 men vi var inte ute förrän vid 04 typ för man fick stå och vänta helt länge i kön på att få sin jacka.

Karro träffade 2 killar från Landskrona hon kände så hon skulle kanske på efterfest hos dom och tjatade hela tiden på att jag skulle följa med men jag skulle följa med en kille hem och snacka lite och så.

Så vi gick åt varsitt håll och jag tog en svarttaxi med han killen och hans kompis och när vi kom hem där dom bodde vid klockan 05 typ va där 3 andra killar i lägenheten som sprang runt i bara boxer haha.
Där såg verkligen ut som en svinstia men det var bara för dom hade festat och sånt i och med att han killen och hans kompis bara var i Helsingborg över nyår och hälsade på så dom hade typ fedefestat. Var på väg att börja skratta för det var typ en äkta ungkarlslya ;) .
Men sov över där iaf och sen tog bussen vid 13 typ idag och åkte hem till Karro. Så vi softade ett tag och sen åkte jag hem till mitt fina Landskrona och var här lite innan 18.

Är inte så bakis idag men är riktigt seg och huvet hänger inte riktigt med men men.
Men kvällen igår var heeeeeelt underbar , helt klart den bästa nyårn nånsin :D

Hoppas ni hade en lika kul nyår :)

Här är lite från igår  ;)

Kärlek&Respekt


Jag & Karro


Lite av folket

Utanför Tivoli


Kommentarer
Postat av: C Y R E U S

Å då har vi nåt gemensamt! Jag älskar oxå den "väskan"=)

<33

2009-01-02 @ 23:16:11
URL: http://cyreus.blogg.se/
Postat av: Marielle

Har du något lyckonr? I så fall, vilket och varför? :-) Kram

2009-01-03 @ 03:36:13
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0