Sömnproblem

Idag va det bara skolan som vanligt sen hem snabbt och sen hem till Sofie. Somnade när vi låg vid tvn så sov typ hela kvällen där :P .

Skickade in min recension inatt och den hade inte kommit till läraren så fick skicka den i förmiddags istället och fick Godkänt ! :D

Måste verkligen ta tag i att lägga mig tidigare , sover typ mellan 3 - 4 timmar per natt och det är verkligen alldeles för lite. Höll på att somna på lektionen idag , nickade till säkert 100 gånger. Satt och blundade mest av tiden.
Finns det några sömntabletter man kan ta som man inte känner av dagen efter ? Har velat ta det i flera år nu för har haft sömnproblem typ hela livet men har inte gjort det.

Ska ut med klassen imorgon och festa , var ju sista dagen idag på denna kursen. Ska ses utanför Norrland´s klockan 20 så ska träffa Kristina typ 19.50 vid Stora torget .

Hade tänkt lägga mig tidigt idag så jag kunde somna tidigt för en gångs skull men det kommer bli som vanlig att man sitter här halva natten väl :/ .

Ska till stan lite tidigare imorgon och se om jag kan hitta en sladd till min kamera. Har ju blivit av med den och batteriet är helt urladdat. Kameran på min mobil är ju helt efterbliven och funkar inte mer och när den för ovanlighetens skull gör det så går det ändå inte att fota i mörkret.

Ska väl ta det lugnt nu ett tag och sen sova.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: jenilita

hey baby! Ja ladda ner den om den finns:) den va okej:) PUSS

2009-01-15 @ 00:40:14
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: elin

Tack så mkt :)



det med sömntabletter, jag har för mig att det ska finnas insomningstabletter. Dessa märker man inte av dagen efter då de bara hjälper en att somna, inte att sova. Det kan hjälpa om du har problem med att somna, inte att sova :)

2009-01-15 @ 14:14:08
URL: http://elinwrites.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack så mycket :) Gå till läkaren och se vad dem tycker, sen är det olika om det är sova eller somna du har problem med, insomningstabletter eller sömntabletter. Jag har prövat det mesta haha så det är bara att fråga. Kraam S

2009-01-15 @ 19:51:28
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej inte bara jag alltså :D

2009-01-16 @ 11:33:17
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0