Varför ?

Varför visste vi inte det innan ?? Varför var det tvunget att komma fram nu idag ?? Vet ju inte när jag ska till Landskrona nästa gång ..

Du fattar inte hur mycket du betyder för mig , tänker på dig 24 sju och vill aldrig förlora dig. Vill ha dig i mitt liv tills den dagen då jag dör. Vårt samtal idag fick mitt hjärta att slå snabbare än det nånsin har gjort innan.
Hur kunde vi både vilja och känna samma sak varje gång vi träffades men ingen vågade ta steget ?? Varför va vi tvungna att få reda på det av varandra idag ?? Gud förde oss tillsammans så många gånger men vi va för blinda för att inse.

Kommer aldrig lämna din sida , vill berätta för hela världen hur mycket du betyder för mig och hur underbart du får mig att må.

Att du inte tjatar om det där får mig att inse ännu mer hur underbar du är och hur mycket du betyder för mig.

Kommer aldrig lämna din sida vad som än händer <´3

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: jenilita

Hej gumman ja fan du e välkommen!! Vilken härlig bild !! vem e d du skriver om man blir lite nyfiken! PUSS

2009-01-18 @ 23:45:09
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0