Väntar på regnet

Vaknade vid typ 10.30 idag och va uppe ett tag sen gick jag och la mig en stund vid 11.30 typ och tänkte att jag ska bara vila i några minuter så jag öppnade fönstret för att höra lite oväsen för att inte somna. 
Sen vaknade jag inte förrän 14.20 givetvis så släpade mig upp då.

Ska snart till affären och handla lite men himlen blir bara svartare och svartare så bara väntar på regnet så mitt dilemma är om jag ska gå nu eller sen :P

Annars händer väl inte så mycket idag , ska nog mest bara sitta vid datan hela dan och tråka :P . Tittar på America´s next Top Model , älskar det haha :D .

Vad ska ni göra ??

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack <3

2009-07-14 @ 18:30:47
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0