Alltid ?

Varför finns det så många som säger "jag finns alltid för dig" o.s.v. när det inte alls är så ?
Är det så det ska låta fint och det är sånt man "måste" säga för att folk ska tro att man är en bra människa ?

Här är det verkligen mycket snack och lite verkstad och väääldigt långt mellan tanke och handling.

Tycker inte att man ska säga saker man inte kan hålla speciellt om det är nåt så stort.

Tänk inte på er själva utan tänk på hur det känns för den personen som kommer till dig med nåt som tynger han eller henne.
Det kan inte vara en bra känsla att tro att man alltid har någon att gå till men som senare visar sig inte ha tid eller lust.

Jag litar inte på folk , har inte gjort det på flera år. 
Den enda jag litar på är Durim. Han är den enda som jag vet verkligen finns där. Litade så mycket på han att jag till och med kände mig redo att berätta det jag har dolt i ungefär 8 år nu.

För mig betyder iaf alltid alltid. Men för andra betyder tydligen alltid när dom har ork.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Peg

Så fin blogg<3:)

2009-07-02 @ 14:58:22
URL: http://blueberrysmoothie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej min syster är också lika lång som du, eller kort ..då va jag lite längre då men jag är en kortis emot mina vänner som är 1.70 typ men fint att vara kort.



Det där med att lita på folk jag har blivit så extremt fult sviken av några förr i tiden så jag har jätte svårt att lita på folk,tyvärr..

2009-07-02 @ 15:22:30
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0