Gammal vänskap rostar aldrig

Har varit en rätt lugn dag idag. Träffade en killkompis som jag inte har träffat på några månader så det kändes riktigt bra :) . Så vi satt bara och snackade i typ en timme och det kändes som för typ ett halvår sen när vi satt ute riktigt ofta och snackade om precis allt. 
Sen iaf så åkte han tillbaka igen och jag gick hem och har bara varit hemma sen.

Börjar känna mig sjuk , hade riktigt ont i huvet imorse sen kändes det typ som jag kallsvettades så kanske börjar få feber , ska kolla senare.
Känner mig lite konstig nu och tröttare än jag brukar va och rätt seg. Har inte riktigt varit på g idag.

Ska nog bara ligga och ta det lugnt nu framför tvn för känner mig jättekonstig nu. Ska iaf vänta till klockan 24 och se CSI sen blir det väl att sova. 

Men hoppas ni har haft en skön dag iaf :)

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

Hej snygging! :D

SKa vi lägga till varandra på bloglovin? :]

Jag vill ha nya snygga bloggar att titta på och läsa, förstår du hihi! <3

2009-06-17 @ 19:31:51
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

*svar;*

har klickat dit dig nu precis! :D

vad snygg du är btw hihi :*

2009-06-17 @ 20:03:49
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: OLESSIA

tack tack :P ååh jobbigt, hoppas du inte blir sjuk sötnos

2009-06-17 @ 22:42:24
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0