Glömmer aldrig

Har tänkt helt mycket på gamla tider den senaste tiden och hur snabbt allt går. Helt plötsligt är man i stadiet folk kallar vuxenlivet oavsett om man är beredd på det eller inte.
Vet att jag har förändrats mycket från när jag va typ 16 - 19 år och sprang rundor ute 24/7 i Landskrona och Malmö. Men på samma gång vill man tillbaka till dom tiderna för man saknar dom äkta mycket.

Man visste egentligen inte hur kul man hade då för man tyckte allt va som vanligt bara för man gjorde typ samma sak varje dag och kväll.

Glömmer aldrig när vi va typ 50 stycken som hängde vid Kunskapsskolan och gjorde massa skit och sen gick in i området och sen gick utanför vår skola och bara satt där på bänkarna och snacka och sånt.
Eller några satt på bänkarna , några drack , några bråkade , några sprang fram och tillbaka och sånt.

Kommer aldrig glömma när vi satt som vanligt vid skolan och polisen kom och skulle ta vår dricka och jag och J började springa så vi sprang typ genom halva Landskrona och gömde oss vid vår gamla gympasal och jag bara flabbade och flabbade och J hade panik och jag sa att inget kommer hända men hon kunde inte lugna sig så vi smög tillbaka till dom andra vid skolan och då hade polisen stuckit. Sen hände en massa saker efter det.

Ändå om det hände samma sak varje kväll och helg så längtade man efter det hela tiden för man visste att nåt kul skulle hända även om man alltid sa : " Va fan ska vi göra ? Här är överbullt och skitkallt " .

Kan sakna dom tiderna riktigt mycket ibland. Det har satt nåt speciellt i ens hjärta som gör att man inte glömmer det. Även om det var mycket bråk också så när man tänker tillbaka kommer man ihåg den speciella känslan man hade hela tiden då.

Vill inte säga exakt allt som hände eftersom jag vet så mycket skit folk snackar men en dag kommer jag berätta exakt att som hände då :) .

Glömmer aldrig <3

Kärlek&Respekt


Bild från igår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0