Spännande ?

Har ofta tänkt på en sak ibland när jag har tex. stått själv och väntat på bussen och sånt eller stått ute och väntat på nån.

För nån dag sen efter skolan stod jag och väntade på bussen och där va 2 andra personer också och jag lyssnade som vanligt på min mp3 och stod i mina egna tankar. Så körde det förbi en lastbil och dom 2 människorna följde den med blicken precis som dom aldrig hade sett en lastbil innan.
Detta händer hur ofta som helst när man väntar på bussen att alla står i sin egen lilla värld och så fort det kommer en bil , lastbil , buss eller större bil följer folk den med blicken som det är nåt helt nytt som kommer rullande på gatan. Vad är det som är så speciellt med det ?

Kanske jag som är konstig som inte bryr mig om bilar som kör på gatan men bara tänkte på att folk gör så för jag ser det typ varje gång typ jag väntar på bussen.
Kolla själva när ni väntar på bussen :P

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: ja, precis! Fast en del harembyxor är fina, men inte dom! uuusch!

2009-03-21 @ 22:51:32
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha jag är likadan. Jag är så mkt i min egen värld när jag är ute att jag blir förvnad när något kommer och avbryter mitt vakenkoma :P



Och tack snälla du för din fina kommentar!

2009-03-22 @ 11:00:37
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha jag är likadan. Jag är så mkt i min egen värld när jag är ute att jag blir förvnad när något kommer och avbryter mitt vakenkoma :P



Och tack snälla du för din fina kommentar!

2009-03-22 @ 11:00:39
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0