Gamla tider

Känns som man absolut inte har nåt liv nu mer. Kommer ihåg innan när man alltid va ute 24/7 och gjorde nåt. Man va i skolan , gick hem snabbt och sen ute hela kvällen. Så va det typ varje dag.

Det hände typ samma sak varje dag d.v.s. ingenting , vi stod och hängde vid skolan eller i ett område bredvid skolan. Vi brukade sitta i en pizzeria hela kvällarna och ingen av oss åt men det va det enda stället vi kunde va på för att inte frysa ihjäl ute.
Vi va typ 20 - 30 stycken och vi va äkta högljudda så efter ett tag satte han ägaren upp en skylt där det stod "Man får bara sitta här om man ska äta , inte annars" haha. Och han skällde på oss också hela tiden för iom att vi va så högljudda och skrek och flabbade så skrämde vi bort kunder så han förlorade pengar haha.
Så vi gjorde så att en av oss åt och vi andra va sällskap så han ägaren kunde inte säga nåt även om han sneade som fan :P .

Vill tillbaka till dom tiderna helt mycket. Kommer ihåg alla problemen man hade som alltid bara handlade om killar och massa skit.

Sånt bråk det var mellan mig och mina kompisar om R. Så många gånger alla stod och kolla när vi bråkade om han för dom hatade han för han blazade och gjorde saker. Jag va den enda som ville va med han och dom sa att dom ville inte va med nån som blazar så jag bara "Va e de för fel med att göra det ??" Så dom fick värsta dampen hahaha.
När det hände då så va jag skitarg för dom inte ville att jag skulle va med han men nu när man tänker tillbaka så skrattar man bara :P .

Ajaa minnen minnen <33

Kärlek&Respekt



2004 - Då allt hände

Kommentarer
Postat av: M

hehe jaaa det e gott :D

2009-03-28 @ 11:59:45
URL: http://parola.blogg.se/
Postat av: Anonym

du var nog fjortisarnas drottning.

2009-03-29 @ 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0