Landskrona i övermorgon

Har märkt att jag bryr mig mycket mer om hur jag ser ut när jag är nere i Landskrona. Jag fixar mig mycket mer där. Här uppe i Uppsala känns det som jag mer eller mindre skiter i vilket. Okej jag sminkar mig och sånt varje dag men slänger mer eller mindre bara på det för har mycket mindre energi när jag är här uppe.

Ska bli riktigt skönt när jag åker ner till Landskrona i övermorgon för jag är typ glad hela tiden när jag är där och mår helt underbart för har en sån speciell känsla. Vill va ute typ hela tiden och sånt :D

Ska packa och storstäda det sista imorgon sen på måndag ska jag ta med mig min resväska till skolan och sen åker jag iväg 16.15 från Stockholm.
Kommer stanna i Landskrona till ungefär den 20/6 tänkte jag för måste jobba sen resten av sommaren.

Synd bara att jag vet inte när Landskronakarnevalen är och jag tänker absolut inte missa den så får väl kolla upp det så jag vet när jag ska va ledig.

Vill det ska bli måndag nu !! :D

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Fatima

Åh vad kul att resa runt lite. :) Landskronakarnevalen? Är den bra? För då kommer jag! Landskrona är ju inte så långt bort från Malmö.. ;)

2009-05-31 @ 11:23:53
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0