Plånböcker i ciggpaket

Igår gjorde jag nåt jag aldrig trodde att jag skulle göra: Jag tittade på Eurovision song contest !

Fatmire sa till mig att hon skulle sova hos mig och ville kolla på det så jag var tvungen. Lyssnade på typ 5 låtar sen låtsades jag att jag skulle gå på toa så jag gick och satte mig vid datan ett tag för att slippa oljudet.
Okej vissa låtar va faktiskt okej , Azerbajian och Turkiet va ändå bra men resten jag såg kunde jag varit utan.

Måste berätta en riktigt skum sak.
Imorse knackade en kille som bor i min korridor på min dörr och sa att han hade blivit av med sin plånbok igår när han satt en stund i soffan med oss när vi kollade på Eurovision. Så han frågade mig om jag hade sett den och jag sa nej.
Sen frågade han mig vad jag hade tagit in till mig där utifrån bordet så sa jag mina cigaretter och godispåsen.

Resten av samtalet (översatt från engelska):
Han: Kan min plånbok hamnat i godispåsen ni hade så det har blivit mixed up ?
Jag: Ehm nej vi har ätit från godiset nu på morgonen också och där låg ingen plånbok
Han: Så du tog dina cigaretter och godiset ?
Jag: Jaa
Han: Kan min plånbok hamnat i ditt cigarettpaket ?
Jag (efter tankar om han menar allvar eller har en skruv lös) : VAAAAAA :S
Han: Eller nej det är ett litet paket bara va ?
Jag: Hrm jaa

Samtalet slut.

Fråga: Brukar ni lägga era plånböcker i cigarettpaket ?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; de vare ! =)

2009-05-18 @ 21:10:06
URL: http://youdontexist.blogg.se/
Postat av: Frida

ja den låten är så grymmt bra. man blir sjukt glad utav den. haha vem lägger en plånbok i ett packe cigg. hmmm lite weard. en fråga bara villka umgås du med i la?



2009-05-18 @ 22:02:51
URL: http://memystar.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Ja! Någon som håller med mig om att Turkiet var helt okej. Rumänien, armenien var med ok faktiskt. Men jag överlever utan skiten.

2009-05-19 @ 22:02:06
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: mm

HEJSAN :)



har jusst kört igång med en frågestund på min blogg, om du har lust kan du ställa en fråga eller två.. eller kanske t.om tre? :) haha! fråga vad som helst, du kanske undrar över något, jag kanske har svaret? du kan kommentera både som anonym eller som dig själv, det bestämmer du helt själv,





ta hand om dig, puss :)

2009-05-20 @ 15:33:50
URL: http://ellabee.blogg.se/
Postat av: Daniel

Duktigt av dej att kolla på esc - respect!

2009-05-20 @ 16:05:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0