Kaos

Igår tog vi det mest lugnt på dan sen skulle vi sticka ut och festa så vi fixade oss och stack till nåt uteställe och där va typ helt bullt för där va bara typ såna 40-åringar mest men vi tänkte att vi stannar där till 01 typ sen drar vi nån annanstans.
Sen när vi hade varit ute och rökt och va på väg in gick vi förbi nån knarkare och hon drog ner Katti´s kjol helt plötsligt så Katti fick damp på henne och sa till henne att hon kommer döda henne om hon rör henne igen och sånt.
Sen gick vi in igen och där va såna gubbar som typ kollade på oss hela tiden och försökte snacka med oss och vi sa till dom hela tiden att dom skulle sticka men dom bara fortsatte så vi bara kokade mer och mer för dom förökte röra oss hela tiden.

Sen Katti va fortfarande förbannad på hon knarkaren så vi gick ut och bråkade med henne igen så vi stod där ett tag och dampade på henne sen kom dom som jobbade och sa till hon knarkaren att hon måste sticka så jag sa till henne att hon skulle sticka hem och fortsätta ta sina sprutor och sånt så hon stack till slut.

Sen efter det innan vi skulle dra till ett annat ställe stod vi utanför så va där en kille som sa hej till oss så vi sa hej så sa han till Katti att hon skulle komma så hade han skrivit på sin mobil att han va döv så vi tyckte synd om han så vi frågade han om han ville följa med så han gick med oss så han berättade att han va på behandlingshem och hade rymt och sånt. 
Sen när vi kom där vi ville in va det 60 spänn inträde så vi sket i det så vi va bara utanför så sen ringde Durim så jag snackade med han rätt länge och sen blev det massa problem för Katti bråkade med hennes kille i telefon och jag tyckte synd om han killen som va med oss för både hon och jag snackade i telefon och han stod bara där.

Men sen efter det iaf så stack vi hem igen och va här vid 03.30 typ så vi la oss vid 04.30 typ men jag vaknade ändå helt tidigt vid 11 typ så är helt död nu.

Vi ska nog bara gå ut och gå en runda ikväll sen bara softa hemma för båda är riktigt trötta nu. Ska ju sticka tillbaka till Uppsala imorgon.
Katti ska gå och sova nu så jag ska väl bara sitta här nu.

Jag älskar dig Durim <3 <3333

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0