Hata fåglar

Inatt när jag skulle sova hörde jag en av dom värsta ljuden som finns: Fågelkvitter !

Om det är ett djur jag hatar så är det fåglar. Menar det verkligen - JAG HATAR FÅGLAR !!
Det är det som är så skönt när det blir kallare att dom försvinner och man slipper se och höra dom.

Men inatt när jag höll på att somna runt 03 hörde jag plötsligt dom och jag bara ryckte till och kunde inte sova för det hördes som dom var precis utanför mitt fönster och väsnades.

Tycker inte om djur överhuvudtaget förutom hundar , älskar verkligen hundar. Annars finns det inga djur jag tycker om. Dom värsta är fåglar och katter.
Hur i all världen kan man tycka så mycket om katter som folk gör ? Dom är sneaky , opålitliga , onda och allmänt äckliga. Katter är inte djur utan det är odjur.

Vill ha en hund senare för dom är så underbara och söta och står alltid vid ens sida.
Skulle kunna tänka mig att ha fiskar också eftersom dom är tysta och kräver inte så mycket tid.

Med allt detta inte sagt att jag vill att djur ska fara illa för det vill jag absolut inte. Men jag tycker inte om dom det minsta.

Kärlek&Respekt



Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen Maria då :) Skator, kajor och fiskmåsar kan jag förstå ... men en domherres vackra sång kan du väl inte hata :) Ett fint täcken på att det håller på att bli sommar också om våren :) Pusss !

2009-11-17 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0