Michael´s spöke

Läste nyss inne på Jennie´s blogg om att dom kan ha filmat Michael Jackson´s spöke.
Det skulle inte förvåna mig det minsta. Han har inte fått ro än eftersom alla försöker tjäna pengar på hans död och fortsätter snacka skit om han och göra narr av han.

Tror också att han inte riktigt har funnit ro för han är orolig och vill va säker på att hans barn kommer att få det bra innan han lämnar dom.

Hoppas verkligen att media kan låta han va ifred och låta han vila i frid precis som han förtjänar. Han kommer alltid finnas i våra hjärtan <3

Kolla in videon. Tror ni det är han?

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Fröken Einstein med en smärre psykos

Jag vet inte om jag tror på spöken, men jag tycker att exploateringen av Jackson efter hans död är helt horribel. Det är verkligen att vara girig..

2009-11-25 @ 09:39:01
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: alexandra

Lottar ut en mj tisha på min blogg!

man behöver inte skriva om tävligen på sin blogg, och du verkar ju digga mj:)!

2010-01-10 @ 20:52:49
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0