Minnen

En av dom roligaste tiderna i mitt liv var i slutet av mellanstadiet och upp till gymnasiet när man alltid sprang på alla discon i Landskrona varje helg.

Kommer ihåg första gången jag gick på ett riktigt disco. Jag gick i sexan och jag och mina kompisar skulle samlas och sminka oss tillsammans.
Discot stängde klockan 24 men jag fick inte va där så länge så jag blev hämtad vid 23. Fy fan så sur jag va på vägen hem haha.

Hittade den här låten bland min musik och kom att tänka på allt från då.
Herregud som jag lyssnade ihjäl den på den tiden. Alla lyssnade ju på techno , trance osv då.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

ja minnen tur man har dem

2009-11-26 @ 12:55:03
URL: http://msjane.blogg.se/
Postat av: mmmmmmmmmmmm

TACK sååå mkt sötis ! =)

Önskar dej all lycka i världen



eru muslim???

2009-11-27 @ 21:53:56
URL: http://bloodygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0