Nya skor

Har ju haft riktiga problem med mina nya skor som jag köpte förra veckan. Har ju haft hemska skoskav och det har gjort så jag har fått gå som jag är help cp.
Dom va ju för stora typ 2 storlekar och jag har tydligen inte så stora fötter som jag trodde haha.

Har undvikit att gå ut sen i måndags pga att jag har haft så ont men ville inte känna mig som en mobbad eremit mer så gick och kollade på nya skor innan och hittade ett par för 300. Såg till att gå med dom i affären innan jag köpte så det inte skulle bli samma missatag igen.

Provade ett par i stl 42 som dom andra skorna och dom va riktigt stora. Hade typ kunnat bo i dom.

Så det blev ett par i stl 40 och som passar helt perfekt. Dom sitter inte hårt och dom är inte för stora så man är rädd att dom ska flyga iväg när man går som dom förra.

Perfekta skor ^^

Kärlek&Respekt


Dom nya skorna ^^


Kommentarer
Postat av: Fatima

SNYGGA! :)

2009-11-13 @ 12:11:06
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0