Dubbelmordet i Linköping

Har ju alltid varit intresserad av olika saker som händer i samhället. Ända sen jag va liten läste jag tidningen för att hålla koll på vad som har hänt.
Detta kommer låta konstigt säkert men det jag följer mest och tycker är mest intressant är olika mord som händer.
Nu tex följer jag mest mordet på Linda Chen och hoppas  att det kommer lösas väldigt snart.

Det mordet jag mest hoppas kommer lösas är dubbelmordet på 8-åriga Mohammed och 56-åriga Anna-Lena i Linköping den 19 okt 2004.
Kan inte fatta hur det äckliga svinet har kunnat klara sig i 5 år nu. Hoppas av hela mitt hjärta att han lider riktigt mycket.

Läste på Aftonbladet att dom har fått ett nytt spår nu på Anna-Lena och Mohammed´s mördare så hoppas det leder nånstans nu så han inte ska få gå ute i samhället som en normal människa.
Också för att deras familjer ska få ro nångång så dom kan gå vidare.
Mitt hjärta går verkligen ut till deras anhöriga.

Läs artikeln här.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Fröken Einstein med en smärre psykos

Jag är också intresserad av mord, fast mer som fenomen än som utförd handling. Mord var en grej som älsklingen och jag diskuterade på vår första dejt.



Har du teorier om morden också, eller läser du bara?

2009-10-19 @ 08:06:27
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Fatima

Hemskt att mördare ska gå lösa..

2009-10-20 @ 13:19:24
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0