Nagelbitning åt rätt håll

Som några vet så försöker jag ju sluta bita på mina naglar. Det är verkligen inte lätt ska jag tala om för er men har faktiskt varken bitit eller rivit sen jag slutade :D .

Har ju varit några gånger som jag har kommit på mig själv med fingret i munnen eller att jag sitter och river lite på nageln men har kommit på det i tid så det hände inget.

Ett tecken på att naglarna börjar bli längre är att jag river mig och hittar rivmärken på mig själv överallt hela tiden utan att ens komma ihåg att jag har rivit mig.

Tycker dom är jättelånga nu , andra hade säkert tyckt att dom är korta men har ju haft världens kortaste naglar hela mitt liv så bara 1 mm är mycket nog för mig.

Ska iaf vänta tills jag kan fila dom och fixa dom. Ska bli kul att använda en fil för första gången nånsin.

Kärlek&Respekt


Man börjar se det vita för första gången :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0