Arbetsförmedlingen igen

Vaknade av en hjärtattack imorse för råkade slänga ner ett glas som stod i fönsterkarmen.
Rör mig jättemycket på natten hela tiden. Kan typ inte ligga stilla i 1 minut ens.

Har när jag har sovit trillat av sängen , sparkat folk jag har sovit med , slått till dom , tagit täcket och slängt det på golvet så dom har fått ligga och frysa hahaha osv.

Har funderat på att sätta upp en kamera för att se vad jag egentligen håller på med på natten men får se.

Ska till Arbetsförmedlingen nu och se varför dom aldrig hör av sig och se om dom har tänkt att få tummarna loss den närmaste framtiden.

Slänger in några inlägg senare :D

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Hahhaha din pojkvän lär ju få hjärtattack efter hjärtattack :P Men det är ett skämt man aldrig tröttnar på, och de verkar aldrig sluta ta det på allvar ;D



Lycka till på arbetsförmedlingen<3

2009-09-30 @ 14:22:18
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0