Shan Atci ^^

Har fått en kommentar idag som jag absolut inte tänker visa på det här inlägget.
Kommentaren var anonym och visade en låååång lista på Shan Atci´s årsinkomst och andra inkomster han har haft sen år 2003 fram till nu plus en massa annat.

Varför skriver man ut det till en främling ? Vad har nån annan för nytta av att veta det ? Undra hur man överhuvudtaget får tag i den informationen. Det kanske är sånt som alla kan se , vad vet jag ?

Gillar bara det han har gjort och tror inte på lögnerna som har spridits om han men går inte direkt och tänker på han på dagarna så vad har jag för nytta av att veta vad han tjänar ?

Kommentaren frågade också "Where is Shan hiding his money ?" Ehm jaha.

Vet inte vad jag ska säga . .

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0