Gratis synundersökning

Min syn har ju verkligen försämrats den senaste tiden och folk har tjatat på mig att jag ska gå och kolla min syn men jag har vägrat för vill inte ha glasögon eller linser så har sagt till alla att jag ser jättebra även om jag går och kisar hela tiden.

Men nu när jag är tillbakaflyttat hit till Landskrona och får en massa erbjudanden hit och dit från olika affärer osv så har jag fått ett från Optica att jag kan få en gratis synundersökning så funderar på att kanske gå dit.
Problemet är bara att jag vill inte att nån ska säga till mig att jag borde skaffa linser för vill inte ha det.

Vad tycker ni ? Borde jag gå dit och lyssna på ännu mer tjat att min syn är jättedålig och jag måste skaffa linser ?

Kärlek&Respekt


Gratis synundersökningserbjudandet ^^


Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Gå dit och testa tycker jag. De kan ju inte tvinga på dig glasögon eller linser.. Kram! <3

2009-09-29 @ 20:31:49
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: åsa

hej! Det är i stort sett aldrig skadligt att inte se klart, men det är faktiskt väldigt "vilsamt" att se skarpt. Men om du inte har problem m oskärpan och inte har lust att ha linser, strunta i linserna då. /Åsa

2009-09-30 @ 20:13:14
URL: http://brillor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0