IQ på 89

Gjorde nyss ett sånt test på Mensa för att se vad mitt IQ låg på och resultatet blev 89. Det stod sen att mina chanser att gå med där är liten.
Ehm jaha. Jag vet att jag inte är den klaraste stjärnan på himlen men jag är inte dum i huvet heller.
Eller det är jag kanske. Har ju trots allt gjort och sagt väldigt blåsta saker i mina dagar.

Men vem har inte det ?

Det var ju mest typ mattefrågor och alla vet att jag SUGER verkligen på matte. Det är ett mirakel att jag fick godkänt i det i nian och när jag tog studenten. Min starka sida ligger i språk , kan lära mig ett språk hur lätt som helst.

Vill ju ändå inte bli nån matematiker eller forskare så vad ska jag med det till ? Mer miniräknare åt folket !!

Kärlek&Respekt


You choose books , I choose looks ^^


Kommentarer
Postat av: My

Sv, taack. eller va man ska säga ;) ajja du fattar ?

2009-09-07 @ 23:24:12
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Det där med Mensa alltså.. Det är ju en förening för folk som gillar sånna saker, inte någon elitklubb. På ett riktigt IQ-test finns det också fler variabler. Sen funderar jag på om du förstod vad det var du skulle göra, för av det jag sett av dig så måste du ha högre IQ än 89. Kram!

2009-09-08 @ 17:44:53
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0