Tillbaka från Arbetsförmedlingen

Var på Arbetsförmedlingen och frågade varför jag inte har fått träffa en handläggare än när jag skrev in mig för 4 veckor sen. Han jag snackade med sa att det måste ha blivit nåt att det har tagit så lång tid.

Fick snacka med nån annan också som hjälpte mig att skriva ett CV. Typ den trevligaste människan jag nånsin har träffat :) .
Var där i typ 1 ½ timme så det hade redan hunnit regna och massa när jag kom ut och blev bländad av den vita himlen.

Nu ska jag bara ta det lugnt tror jag.

Vad ska ni göra ?

Kärlek&Respekt


Det får bli en gammal bild från 18/8 - 2006 innan
Malmöfestivalen (på den tiden jag fortf såg bra ut) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0