Festa eller inte ?

Guten tag !
Yes das blogging har varit lite seg idag men har haft fullt upp. Hade kanske tänkt följa med folk ut och festa men har ingen lust. Är fortfarande lite i valet och kvalet men tror jag stannar hemma.

Hade detta varit för typ 5 - 7 år sen hade jag varit helt wohoo hurra ja klart jag ska ut. Men nu är det bara nej jag känner inte för det. Festandet slutade ungefär när jag blev 20 efter att det hade börjat dö ut en längre tid.

Det blir förmodligen ha en kväll för mig själv. Man vet att man har förändrats när man väljer att va hemma mobbad än att festa med folk.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: cro

har suttit och kollat på din blogg och du skriver kul. chillat och lite kaxigt, fan jag älskar det:D du är modig som vågar lägga ut bilder på dig själv nästan varje inlägg. beröm och credd ska du ha för det :) du är fett cool. kram!

2010-04-11 @ 23:47:56
URL: http://vissadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0