Fri hemkörning i hela Skåne

Det är verkligen kul när man hittar sina favoritreklamer på Youtube. (Nej jag har inget att göra så jag söker på totalt onödiga saker).

Även om reklamen är lite gammal nu så tycker jag fortfarande att det är jätteroligt att säga: Fri hemkörning i hela Skåne ! Säger det varje dag ungefär 20 gånger. Reaktionerna på det är ungefär om man ska sammanfatta "Sluta med det nu för fan , det är skitstörigt !"

Och by the way så tycker jag verkligen att det är jättebra att dom har fri hemkörning. Så slipper man oroa sig över det om man inte har bil eller råd att hyra ett släp. Men then again så är ju faktiskt vi skåningar bäst.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0