Jehovas vittnen

Idag kom Jehovas vittnen och ringde på dörren IGEN !
Ser jag verkligen ut som nån som vill gå med i en sekt ? Speciellt en religiös.

Dom: Hej är (syster) hemma ?
Jag: Nej
Dom: Okej men då vill vi ge dig den här. (Nån bok)
Jag: Nej jag tror inte på sånt trams.
Dom: Okej men kan du ge den till (syster) ?
Jag: Nej hon tror inte heller på sånt trams.
Dom: Men var är (syster) ?
Jag: Vet inte.
SLAM !

Tänkte säga att jag dyrkar djävulen men smällde igenom dörren istället för hade inte tid med dom.

Förresten så är det ju söndag. Borde inte dom va i kyrkan och skrika ut sina böner ?

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: emma

haha till mig ringde dem på mobilen. trodde dem hade slutat knacka på dörrarna :S

2010-04-26 @ 12:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0