Nu precis när jag gav en hemlös lite penga...

foton-0136 (MMS)

Nu precis när jag gav en hemlös lite pengar blev han så glad så han bara slängde sig på mig och kramade mig. Fy fan jag borde verkligen skämmas. Precis innan jag träffade han tänkte jag hur jobbigt de e att jag måste gå en bit till ett annat köpcenter. Jag borde verkligen skämmas ögonen ur mig. Märkte precis att jag går och gråter tyst men väldigt tydligt nu så kan får torka bort det nu. Har alltid önskat av hela mitt hjärta alla alltid ska ha tak över huvudet nu så varför händer det aldrig ?


Kommentarer
Postat av: sara - TÄVLING!

Svar:

Nej, jag har faktiskt inte det. Men tror på det ändå.

Har du?

2010-04-28 @ 16:47:47
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0