1 år sen

Idag är det ett år sen jag bestämde mig efter 8 år för att det fick va ett slut på tramset med att trycka ner tandborsten i halsen efter maten. Så grattis till det.

Och nej jag ser mig fortfarande inte som en bulimiker då. Ja kanske att jag hade ätstörningar men hade inte bulimi eftersom jag inte gjorde det efter varje måltid. Varje dag ja men inte efter varje gång jag hade ätit. Och jag va inte heller den som typ låg i fosterställning och grät efter eller nångång under tiden. Jag bara gick in på toan och gjorde det snabbt och sen va det över och allt va som vanligt.

Men men den tiden är över för alltid iaf.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: My

Gumman de e endå bulimiskt beteende :/ Men jättebra att du inte gör de mer :)

2010-08-21 @ 11:11:40
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: beata

grejen är den att det är inte så lätt att sluta spy, även om jag inte har bulimia så är det lika svårt..

har du nå tips? jag vill gå ner i vilkt men inte spy

2011-08-09 @ 22:59:29
URL: http://beatafat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0