Inte utan min dotter

Som ni nog vet så håller jag på och läser Inte utan min dotter-böckerna nu.Har snart läst ut den andra boken Kärleken till ett barn.

Hade tänkt se filmen efter att jag hade läst klart den andra boken men kunde inte hålla mig.
Filmen va okej men tyckte att det gick alldeles för fort fram så dom missade en massa saker. Och många personer som va en stor del i boken syntes nästan inte alls.
Men bottom line är att man måste läsa boken för att se filmen och för att veta vad som händer imellan som leder fram till vissa saker.
Den får betyg 3/5.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: PiaLotta

Precis så tyckte jag oxå! Bra att du läste boken innan! Så himla kul att träffa dig vid bion förresten! Hihi! Söta tös!!!

2010-08-08 @ 23:57:28
Postat av: linda

verkade inte få så bra betyg. tycker du jag ska låna den?

2010-08-09 @ 09:09:40
URL: http://msjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0