Min jacka brinner !

Idag när jag rensade ut gamla kläder hittade jag en jacka som jag använde för typ 6 år sen när jag levde livet.

Hade på mig den jackan när jag och två kompisar hade varit på bio här i Landskrona för vi hade väl inte råd att åka till Hbg.

Så när vi va på väg hem tände jag en cigarett och helt plötsligt kände vi att det luktade jättemycket bränt. Och vi gick där hela vägen från stan "Va fan är det som luktar så bränt, brinner det nånstans ?"
När vi började närma oss GA-skolan tänkte vi att det kanske är där som nån har satt fyr på nåt.
Så kände jag nåt mot min hand så jag tittade ner och såg att min jacka brann vid handen ! Jag fick paniiik "Min jacka brinner !!!!" så dom andra började slå och spotta på glöden och jag slog handen mot en lyxstolpe.

Frågan är väl, hur i all världen kan man inte märka att ens jacka tar fyr under hela vägen från stan till GA-skolan ?

Roligt va det iaf att hitta den jackan igen haha.

Kärlek&Respekt

Jackan :P


Såhär blev det efter haha


Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Haha, vilken lustig händelse!

2010-08-20 @ 15:37:40
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Jessica

HAHAHA! du är inte klok någonstans :D

2010-08-21 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0