Malmöfestivalen igår

Var på Malmöfestivalen igår. Träffade först Linda och dom. Sen på Stortorget när Million Stylez och Lazee uppträdde träffade jag Karro och hennes kompis så stod med dom ett tag.

Sen efter ett tag orkade jag inte va där mer så precis när jag kom till centralen skickade Fatmire meddelande och sa att hon ska komma och att jag ska vänta på henne. Så hon kom vid 21.30 så vi gick och mötte Kada och Merita också.
Sen gick vi till karusellerna. När vi gick genom Stortorget va där nån äcklig rock på scenen så vi gick och försökte headbanga men det gick inte så bra. Vakterna tittade på oss som vi va het störda haha.

Vi åkte en karusell och Fatmire och Kada satt och mådde illa och jag och Merita bara satt och skrattade haha.

Sen efter det va jag tvungen att gå till tåget för skulle ta det 23.08 och det va ungefär 10 miljoner människor framför en i biljettautomaterna.

Men det va en riktigt rolig kväll :D

Kärlek&Respekt

På karusellen


Kada, Fatmire, Jag


Kada, Merita, Fatmire <3


Lazee :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0