Dag 6: Ett ögonblick som förändrade allt

Har tänkt på detta mycket och det är svårt att välja.
Jag tror ju på ödet och att det finns en anledning till allt som händer så det finns så många saker.

Men nåt som förändrade allt var när jag flyttade upp till Uppsala och plötsligt inte hade nån alls runt mig. Helt ensam i en främmande stad.
Trivdes ju som bekant inte där uppe och flyttade ner igen efter typ 1 år och 7 månader.

Men när jag kom ner igen märkte jag hur mycket jag hade förändrats. Var mycket lugnare än innan.
Har ju alltid haft en styrka inom mig som ingen har kunnat knäcka men nu var det ännu starkare.

Kommer ju alltid undra om mitt liv hade varit annorlunda om jag hade stannat här nere hela tiden istället.
Men får fortsätta tro att det fanns en anledning till att jag gjorde den vändan där uppe.
I ärlighetens namn tycker jag fortfarande att det var onödigt att flytta upp och att det bara var slöseri med tid.
Men kommer säkert få svar en dag vad det var bra för.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0