Dag 15: Ett pinsamt ögonblick

Ja det är ju inte många gånger jag kan göra saker eller gå nånstans utan att skämma ut mig. Man borde tycka att jag borde va van nu men nej då, det är lika skämmigt varje gång.

Det värsta var nog en gång för längesen. Sommaren 2005 när jag var 18 år.
Jag och mina kompisar satt på uteserveringen på McDonalds och där va typ 50 andra ungdomar som också var där.
Så när vi skulle vidare frågade en kompis mig om jag ville köra hennes moppe lite. Och jag blev jätteglad för hade aldrig gjort det innan men hade alltid velat prova.

Så jag satte mig på den och startade och skulle köra upp på en trottoarkant och när jag gasade råkade jag bromsa på samma gång så moppen bara slirade och jag flög av. Alltså flög över moppen rakt ner på marken.
Slog mig lite men det enda jag tänkte på var att alla utanför McDonalds stod och kollade. Två killar sprang fram och frågade om det gick bra och jag sa 'ja' snabbt och bara tittade åt ett annat håll för jag höll på att skämmas ihjäl.

Moppen blev lite grusig och den ena bromsen blev helt böjd men annars gick det bra. Hon som ägde den fick ändå typ 16.000 för den när hon sålde den.

Men har aldrig skämts så mycket som då. Och Landskrona är ju vääääldigt litet där alla känner alla så jag visste att jag skulle få höra om det väldigt länge framöver. Och ja, så blev det.

Kärlek&Respekt

Typ såhär såg vi ut varje dag på den tiden,

men efter den händelsen nöjde jag mig med

att sitta bak!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha :) Förstår att det var pinsamt, men modigt att du vågade testa :P

2010-12-26 @ 17:54:55
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

du skulle övat o övat massa på nån bakgård nånstans. då hade det iaf aldrig hänt igen :P

2010-12-27 @ 13:15:14
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0