Dag 17: Mina förebilder

Har en hel del personer jag beundrar.
Martin Luther King, Rosa Parks, Michelle Obama, Tupac för att nämna några.

Men den som är min sanna förbild är utan tvekan Ellen DeGeneres. Hon är min absoluta idol som jag ser upp till och beundrar till 100 %.
Det finns få som är så godhjärtade och varma som hon.
Min dröm är att en dag få träffa henne och berätta för henne vilken fantastisk människa hon är och hur mycket jag ser upp till henne.
Älskar henne sååå mycket!

Om man ska ta i Sverige så nån jag verkligen tycker om och beundrar är Sanna Bråding.
Har tyckt om henne ända sen hon va med i Tre kronor.
Hon är både snygg, stark och jätteduktig.
Blir glad varje gång jag ser henne på tv. Det är ju lite troligare att jag träffar henne så får hoppas att det slår in nån dag!

Kärlek&Respekt

Ellen <3

 

Sanna <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med Sanna är grym person :)

2010-12-29 @ 21:38:33
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gillar ocksa Ellen DeGeneres. Hon ar grym!

2011-01-06 @ 18:36:33
URL: http://www.lindakuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0