Dag 9: I min handväska

Jag har alltid haft allt möjligt skräp i handväskan. Allt från gamla tidningar till läppglans som var slut för längesen.

Men för ett tag sen när jag köpte en nu väska bestämde jag mig för att det får va slut med det nu, för annars hittar man ju inget.
Så nu har jag plånbok, kalender, nycklar. Det är det viktigaste.
Sen i ett speciellt fack har jag tamponger, typ 10 läppglans (som inte är slut) och lypsyl som ger skimrande läppar.

Så ja, nu är min väska inte lika intressant som innan. Då kunde man hitta vilka saker som helst.

Men skönt att ha det rent därinne nu så man slipper leta i timmar för att hitta nycklarna när man står utanför ytterdörren och håller på att kissa på sig.

Kärlek&Respekt

Min väska


Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; jag funderar faktiskt på om jag kanske ska göra det, hihi ;)



snygg väska!

2010-12-20 @ 16:31:38
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0