Sammanfattning 2010

Måste sammanfatta året som har gått.
Det började med nyår nere på torget med en massa folk och raketer.

På sommaren insåg jag en massa saker som gjorde att några saker hände. Men ångrar mig inte det minsta. Man kan inte ljuga och låtsas bara för att va snäll.

Det har ärligt talat varit en jobbig höst och vinter, mycket saker som har hänt och tyvärr nästan bara dåliga.
Det är inte bra än men det kommer ordna sig.

Men en del roliga saker har ju hänt denna hösten/vintern också. Träffade Sveriges största medium Terry Evans och åkte till Gbg och såg Idol osv.

Det bästa och största som har hänt är att jag har funnit mig själv och den inre harmonin. Känns jätteskönt att va trygg i sig själv och veta vem man är.

Nu är det nytt år och nya tag.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0