Elallergi

Sitter och tittar på Outsiders på 5an. Det handlar om folk som säger att dom har elallergi. Har 2 ord för det: Vilket trams !
Snacka om dagens i-landsproblem.

Flytta ut i en grotta nånstans och försök göra upp eld med stenar eller nåt.
En kille sa där att det är inte bara att flytta ut i skogen. Men ens kompisar kan komma med mat till en.

Min lösning är: Sluta med ert trams och uppför er normalt för det finns inget som heter elallergi.
Konstigt nog hör man aldrig om barn som har det. Tydligen drabbar det alltid bara vuxna.
Det är psykiskt och inbillar man sig nåt tillräckligt mycket så tror man på det till sist.

Tror jag ska bli allergisk mot träd och sjukskriva mig. Jag kan inte gå förbi buskar osv när jag går till affären så jag kan inte va ute och leva ett normalt vanligt liv.
Ja det låter som en perfekt idé !

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0