Selma

Var på Arbetsförmdlingen idag. Det var väl ungefär lika meningslöst som vanligt.

Efter det gick jag till min gamla gymnasieskola för att prata med min gamla lärare om att använda henne som referens när jag söker jobb.
Va helt nervös när jag gick dit för jag visste att alla skulle glo och så.
Men direkt när jag kom in kände jag mig lika hemma som när jag gick där. Det var precis som när jag lämnade det. Musik överallt , skrik , folk som sprang fram och tillbaka osv. Kändes som jag inte hade varit borta en enda sekund.

Sen nu när jag kom hem ringde jag till stället jag jobbade på innan för att fråga den nuvarande chefen om hon vet var den gamla chefen jobbar. Hon gav mig en mailadress så får maila nu snart.

Känns skönt att ha det gjort. Fasar ju verkligen alltid för att ringa iom med att jag alltid skämmer ut mig. Men det gick bra. Framsteg haha.

Ska snart börja middan nu.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0