Ska till gymnasiet

Skulle egentligen gå till min gamla gymnasieskola idag och snacka med en lärare så jag kan använda henne som referens när jag söker jobb. Men går imorgon istället när Durim är här.
Tänker inte gå dit själv , det är riktigt skämmigt.

Hoppas att lärarna bara kommer ihåg det bra jag gjorde så jag får ett bra omdöme. Hoppas dom har glömt när hela klassen fick åka på läger för jag och mina kompisar mobbade ut nån, alla samtalen med lärare, kurator och rektor, när man satt i kafeterian och skrek på folk osv.
Hoppas dom kommer ihåg att jag blev bättre sista terminen i 3an haha. Ettan va värst iaf och det är riktigt längesen nu.

Men ska bli kul att träffa vissa lärare. Hoppas kuratorn som jobbade där då är kvar. Hon va verkligen jättebra.

Jaa det ska bli kul.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes kurator e kvar

2010-02-10 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0