Skumt

Hände precis en skum sak.
Det ringde på dörren och jag gick och öppnade. Där stod en en man som jag aldrig har sett innan. Han sa nåt om att han va från Malmö och hade blivit tillsagd av sin arbetsgivare att komma hit men han hade blivit grundlurad. Så nu hade han inte sin plånbok för att tanka och köra hem till Malmö och han hade lyckats skrapa ihop 40 kronor och behövde 40 till.

Jag sa att jag inte har några pengar. Så han bara bara "Ja men jag går till grannen istället". Han hade parkerat sin bil precis här utanför. Såg att nån annan också satt i bilen så vet inte vad dom höll på med. 
Jag stod och kollade efter att han hade gått och han körde iväg sen. Kunde se han rätt långt så han fattades verkligen inte bensin. Och Malmö är inte alls långt bort.

Jaja skumt folk.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: oja =)

2010-02-10 @ 20:28:43
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0