South Park Mexican

Vet inte om jag har berättat det innan men min mp3 slutade fungera för några månader sen. Eller egentligen va det hörlurarna som gick sönder och jag hade inte råd att köpa nya. Så jag led varje gång jag gick ut och fick lyssna på allt runt istället. Men jag köpte nya för några veckor sen tack och lov.

Igår när jag va ute och bläddrade igenom låtarna kom det på en låt jag inte har hört på typ 2 år. Den fick mig att tänka på en speciell person som visade mig den artisten. Jag blev nästan besatt av han.

Låtar kan verkligen påverka en och få en att tänka på saker man hade glömt.
När man hör vissa låtar tänker man på allt som hände under den tiden man alltid lyssnade på dom låtarna.

Här är den.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0