Ingen solning

Gick ju till stan helt ofixad. Och hade som vanligt rätt. Visst träffar man hela världen när man ser som hemskast ut.

Sen när jag och Durim kom till solariet stoppade vi in en hundring för att växla till tior. Men hundringen fastnade så jag ringde det numret man ska ringa om nåt blir fel.

Han sa att jag skulle prova att hålla in nån strömbrytare i 3 sek. Men det funkade inte och han kunde inte komma för han va i Hbg. Så han sa att jag får skicka ett meddelande till han med mitt kontonummer så ger han tillbaka pengarna plus 10 kronor för det hade fastnat. Bra service !

Så det va bara att skita i solningen och gå till City gross och handla inför middan och sen hem.
Håller på med maten nu så det är snart klart.

Ska fortsätta nu med det.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: DONKEN

fick du pengarna tillbaka på kontot då? :P ja det kallar jag bra service. om han talade sanning iaf ;)

sv: tack så mkt. ;) den funkar och den håller förhoppningsvis längre än den gamla. hehe.. pössen

2010-02-11 @ 22:50:36
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jenilita

Va mysigt du o killen värkar ha det hela tiden glad för er skull:) va blev det för god mat? e du duktig i köket eller? Är det inte dags för dig att ta en tripp till Götet snart:) bamsekram

2010-02-12 @ 01:27:28
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Emelie

Skooj det var att träffas i går :) Jag tyckte du va lika söt som du brukar ;) Tråkigt att det inte blev någon solning :( Puss

2010-02-12 @ 08:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0