Saker jag hatar

Det finns så många saker här i världen att störa sig på och hata.

Här är lite av vad jag stör mig på/hatar:
* När ens ena hörlur till mp3n slutar funka.
* När bussen kostar 9 kr och man har 8.50.
* När man ska skriva Jo i sms och det blir Km.
* När gamlingar framför en tar lång tid på sig.
* När man vaknar av att ambulansen kör förbi utanför.
* När man måste ställa in T9 när man har startat om mobilen.
* När man sminkar sig och ena ögat ser bättre ut än det andra.
* När man precis har satt sig och måste resa sig och hämta nåt.
* När man letar efter nåt och sen märker att man håller det i handen.
* När man måste vänta länge vid övergångsstället att det ska bli grön gubbe.
* När man ser jättebra ut när man går hemifrån och det börjar regna när man är ute.
* När man har sett fram emot nåt på tv och det visar sig inte va så bra som man trodde.

Det var några av dom.

Vad stör ni er på ?

Kärlek&Respekt


Såhär missnöjd blir jag !


Kommentarer
Postat av: Jessiy

Saker jag stör mig på:

* Att man ringer folk mitt i natten

* Att snön aldrig försvinner

* Att man inte får pengar fören i slutet av varje månad

* Att man inte kan bli kär

* Att skriva dessa listor

* Att det finns inte många man kan snacka skit med

* Att alla andra har någon att hålla om



2010-02-14 @ 16:46:18
Postat av: Fatima

hoppas iaf att du får en mysig alla hjärtans dag. :D

2010-02-14 @ 16:52:54
URL: http://fatimajohansson.se
Postat av: DONKEN

oooja det tyclker jag att du ska göra. FATTA att jag är jävulskt hungrig nu... :P

du den sista punkten där, det händer faaan alldeles för ofta ;) pöss

2010-02-14 @ 17:52:14
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Linda

att jag ska bli sjuk hela tiden buhu

2010-02-15 @ 10:03:21
URL: http://msjane.blogg.se/
Postat av: rzigui

Jag retar mig på när datorn hänger sig o e seeeeeg!!

Blir oxå förbannad på folk som pratar i saker som de inte har en aning om, att dra alla över en kant tex.

2010-03-03 @ 19:22:57
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0