Emotional

Igår var en lite emotional dag. Öppnade mig för första gången riktigt mycket och berättade en hel historia istället för småbitar lite här och där.
Har alltid vetat att Durim är en helt underbar lyssnare och avbryter aldrig utan låter en prata till punkt. Jag pratade i ungefär 2 timmar igår och han lyssnade i varje sekund.

När det gäller mig själv är att öppna mig lika med svaghet och tappa kontrollen. Tycker det är okej för andra och alla säger att jag är en jättebra lyssnare men snackar aldrig om mig själv. Det stämmer nog men saken är att jag har inget att snacka om för jag hänger inte upp mig på småsaker plus att jag vill inte känna mig som ett offer. Hur egoistiskt är det inte om nån har problem så börjar jag snacka om mitt eget ? 
Väljer noga vad jag vill säga om mig själv.
Kan säga stora saker som har hänt men brukar inte berätta historian bakom det. Typ det med att jag spydde upp maten.

Efter jag berättade den saken igår hade jag en olustig känsla men det börjar gå över eftersom jag litar verkligen 100 % på Durim.

Vet inte varför jag skrev allt detta. Känns lite konstigt att publicera det for the world to see men här kommer det. Enjoy !

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att du kunnat göra det. viktigt att man inte håller saker inne.

2010-02-23 @ 09:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0